Wednesday, November 11, 2009

~dia~

malam ni tiba2 sy rasa rajin nak nulih....
mungkin sbb sy dah bosan sgt...paper exam dah abeh dah.....
sekarang sy hanya menunggu untuk pulang ke kampung setelah tesis saya di siapkan kelak...

ape ye sy nak cte malam ni....
nak cite pasal org yg telah berjaya mengutuk pintu hati sy lah,...sebab tiba-tiba sy teringatkan dia lak malam ni hihihihi...
saya pun tak tahu ape nak rasa.mungkin jodoh atau mungkin hanya permainan perasaan..
tapi x kisah laa...sekarang bila die ada di sisi saya...
sy rasa suka sgt..sedih bersama...marah sama2..gelak sama2..
dan hati sy mula terfikir sesuatu...adakah ia akan berkekalan atau hanya sekadar penyinggahan?

sy juga mengharapkan peristiwa dulo2 tidak akan berulang..
bila hati dah mula sayang sy takut kehilangan. huh!!
tapi saya perlu menerima segalanya..saya juga mengharapkan seseorng yang dapat membimbing sy bukan hanya untuk gembira semata2.
tidak di nafikan ciri itu ada padanya tapi adakah die tercipta untuk ku??
jangan terlalu mengharap kerana jika jatuh kita tidak akan sakit.kalo tinggi mengharap mengkin kita tidak sempat untuk berpaut pada awan.dan kalo awan itu ada adakah dia kuat untuk menampung kita??jatuh lah kita ke bumi....jadi sy tidak lah mengharap tetapi berdoa agar die sentiasa dekat dengan sy walau die jauh.kalo dah jodoh x kemana kan?

die...insan yg berjaya merobohkan tembok yg sekian lama terbina(ayat aku jiwang giler )tp x pe laa...tme kasih sebab sudi datang menjeguk dan singgah...
sekarang masa yang ada aku habiskan dengan die..tp ada tahap..heheh blaja tu penting :P
kalau saya ada masa untuk awak sy juga harus ada masa untuk Allah.jgn laa kita lalai
ayat die yg menyentuh hati. tu laa saya suka die hihihihiiiii...
sekarang die adalah mangsa sy...kesian die...terpaksa menahan telinga kalo saya bad mud atau marah2...die sentiasa mendengar....kalo ada masalah die cuba memahami...jika bersedih die cuba untuk gembirakan saya....tp saya...ape sy buat untuk die??saya pun x tahu...saya pun x tahu knpa die suka sy...tp sy cuba untuk mengharai dan menjaga hati setiap org ahaks!

nnt laa kalo ada ms sy smbung lagi kisah die...nak tgk muka die pun pict x de dah ilank.ada pun nnt laa sy upload..kn mntak izin dulo...muka org kalo muka sy ok je hahhahahhahaa...
saya suka die...semoga perkenalan ini membawa seribu rahmat dan juga kebahagiaan........aminnnnnnnnnnn

No comments: