Wednesday, July 1, 2009

~jaWab TaG TeHaH~

01. Bekas kekasih saya adalah : seorang lelaki yang bgtu sayangkan saya
02. Saya sedang mendengar : mesin printer memerintkan art work sape entah
03. Mungkin saya patut: balik umah dah sekarang ni...p pasar mlm kat s.7
04. Saya suka : tido..men game red alert(along yg ajar men)pastu tgk cite
05. Sahabat-sahabat baik saya : along,tehah,ina,amin,bad,edho ish banyak laaa lau tulis penuh laa post ni huhuhu
06. Saya tak paham : knpa laa opis ni dah jadi makin sunyi hiuhuuu
07. Saya kehilangan : kakak2 kat opis ni.....dorng dah pindah uwaaaaaaaaaa
08. Ramai yang berkata : lisa kamu ni comel hehehheee(tme kasih sume)ngeeeeeeeee
09. Makna nama saya : entah laa saya dah lupa
10. Cinta itu adalah : kepercayaan dan kasih sayang

11. Di suatu tempat, Seseorang sedang : bergayut tpon dan menunggu husband die datang jmput
12. Saya akan cuba : menahan kentut ini dari keluar ngeeeeeeeeeee
13. Ayat SELAMANYA membawa maksud : kekal selalu
14. Telefon bimbit saya :sudah 3 hari tidak di on hehheheheheeee
15. Bila saya terjaga dari tidur : saye trus mandi siap2 mau pg keje hehehheee
16. Saya paling meluat apabila : org tu sakitkan hati saya huhuhu
17. Pesta/Parti adalah : satu kemeriahan
18. Haiwan yang paling comel yang saya pernah temui ialah : pacat yg melekat kat baju saya OMG nO!!!!!!!!!
19. Peringkat umur yang paling menyeronokkan bagi saya ialah : bila saya kurus nant kot hahahhahaa
20. Hari ini : kak tie kak ina dan kak aida keluar opis menuju ke opis baru huhuuhu
21. Malam ini saya akan : g pasar malam s.7
22. Esok pula saya akan : g office....pastu blik tdo ngeeeeeeee
23. Saya betul-betul inginkan : duit ptptn!!!!!
24. Ketika anda lihat wajah anda di hadapan cermin pagi ini : alhamdulillah
25. Pusat membeli-belah atau arked permainan : penat laa pusing2 kat stu huhuhu

26. Makanan Barat atau Jepun : chiken chop nyummm nyummmm
27. Bilik yang terang atau gelap : gelap..hahaha best tdo
28. Makanan segera adalah :megi goreng sedap
29. Ayat terakhir yang anda katakan pada seseorang? : jangan tinggalkan saya bila saya sudah sayang kamu huhuhu
30. Tag ini datang dari :tehah sbb die telah men tag aku suh jawab benda ni huhuuhuhuhuhu

No comments: