Wednesday, June 24, 2009

~SakIt~

HaRi nie KawAn Aku SI tehaH(nama lain MAk NyaH)MySpace
TeLaH TeRkena SelSemA..AkuPun x TAhu mAcaM MnA DIe bLEh Kna peNyakiT tuE
AgaKnYA DarI Opis nIe Kot sBb OpiS nIe 2 3 HarI NiE SejUkMySpace
MaCaM duK Lam PetI Ais....
KitoRng SejUk mCM iKAn YanG SeNgAja Di BekukaN(ikan lam peti ais di bekukan untuk fresh dan dikeraskan)Aku x TahU tuJuAn KitoRng Di sEjuKan d snI MySpacengeh3
BAck Tu Daa seTory..C tEhaH aRi nI daH JadI sEngaU SbB IduNg dIe Dah TerSumBaT
tHaH NanT Ko BuaT GnI Ye MySpace
viRus YnG sDg meLanDaTEhAh SekarAng aDaLaH SePerTi BeRikuT:


eEeeeEEEee MySpaceTaKut laK tEngOk BeNdA ni.....
CubA bAyanGkaN jIKA iA BeraDa BaNYaK di TubUh TehaH tu
Oh TaKUtnYa...Aku MaHu laRi Dari Die hahahhaaaMySpace

itU AjE aKu NaK tuLih arI ni MySpace

4 comments:

|Fatehah Zakaria| said...

Lisa bengong..huhuuu...rase nk bemanje lak bile dmam2 ni..tp xde pkwe..goneeee?????

x_xcak_cakx_x LiSsA said...

ceh birah nak bermaja lak ngeh3..
amin kan ada p laa manja ngan die...aku pun nak bermanja gak :D tp lom rezeki nak ada pak we hehheh (blushing2)

Daishie said...

Jumpa blog lisa..hehe..cian teha..sampai lisa bg lihat virus hijau itu...

x_xcak_cakx_x LiSsA said...

tu laa dc.....cian die..
tp kan dc tehah dah x kmpunan dah...
ari tu p camping die mkn banyak durian hahhahahaaa